Toimitusehdot


Maksutavat

 

Maksaminen verkkokaupassa

 

Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Pankki- ja korttimaksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla vastaanottajana näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle.

 

Verifone Finland Oy

Vantaankoskentie 14

01670 Vantaa

Asiakaspalvelu: 0600 01 02 03

www.verifone.fi

 

Collector - lasku ja osamaksu

 

Collectorin lasku ja osamaksu tarjoaa kuluttajille maksuvaihtoehdon jopa 2000 euron ostoksiin verkkokaupassa. Maksaessasi Collectorilla, saat aina automaattisesti keskimäärin 45 päivän korottoman maksuajan. Kuluvan kuukauden ostokset laskutetaan seuraavan kalenterikuukauden viimeinen päivä, joten maksuaika voi olla jopa 60 päivää, aina kuitenkin vähintään 30 päivää. Halutessasi voit maksaa ostoksesi osissa 48 kuukauden aikana.

 

Laskutusmaksu 2.95 €.

 

Lisätietoa Collectorin palveluista löydät osoitteesta: https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/

 

Toimitustavat

Toimitukset tapahtuvat suoraan valmistajan kautta. Mikäli lähetys mahtuu kirjekuoreen/pienpakettiin tulevat nämä postilaatikkoon tai postiluukusta kotiin. Mikäli lähetys lähetetään postipakettina, paketin saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.

 

Toimituskulut

0€ ! Ei postikuluja ! (Ellei erikseen mainita)

 

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan mihin päin maailmaa tahansa! 

 

Toimitusaika

Tilaukset käsitellään samana päivänä, jolloin valmistaja lähettää tuotteet suoraan asiakkaalle. Arvioitu toimitusaika vaihtelee tuotteittain, mutta kuitenkin 2-6 viikon aikahaarukassa. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.

 

Tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava Kissakaupan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta asiakaspalvelu@kissakauppa.fi. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kissakauppa ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu Kissakaupan kanssa. Kissakauppa ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Palautus on ilmainen.

 

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti yhteistyökumppanimme huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.

Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen neljäntoista päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

 

Yhteystiedot

 

Käsittelemme kaiken asiakaspalautteen kirjallisesti sähköpostin välityksellä osoitteessa: asiakaspalvelu@kissakauppa.fi